طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت وردپرس دراصفهان
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت وردپرس دراصفهان
7.11.1400
تحريك مصرف كننده به احساس نارضايتي، ناراحتي و خشم ناشي از محرك هاي تحريك كننده يا آزاردهنده مانند حوادث، پيام ها يا تعاملاتي اشاره دارد كه ممكن است برخلاف انتظار يا پيش بيني مصرف كننده باشد.موقعيت خاص (داكوف، 1996). بنابراين، تحريك درك شده در محيط هاي خريد آنلاين و طراحي سايت در اصفهان به درجه اي اشاره دارد كه يك سايت خريد آنلاين براي كاربرانش آشفته و نااميد كننده به نظر مي رسد (Lim و تينگ، 2012). اگرچه مطالعات بسيار كمي تحريك مصرفكننده را با توجه به خريد آنلاين مورد بررسي قرار دادهاند (گائو و كوفاريس، 2006)، تقريباً تمام مطالعات از تحريك بهعنوان يك عامل تعيينكننده براي ساير عوامل استفاده ميكنند و در نتيجه بر پيامدهاي تحريك درك شده تمركز ميكنند (Lim, 2013؛ Lim. و تينگ، 2012؛ لو، 2002؛ خو، اوه، و تئو، 2009). چنين مطالعاتي نشان داده است كه تحريك درك شده اثرات منفي بر نگرش، رضايت، تبليغات شفاهي، قصد بازگشت، سهولت درك شده، و رفتار خريد مصرف كنندگان آنلاين داشته است (هاسمن و سيكپه، 2009؛ هوانگ، 2008؛ جره).و ديويس، 2011; توتا، 2012). علاوه بر اين، تحريك درك شده اثرات منفي بر عوامل مرتبط با فروشنده مانند اعتبار، شايستگي، قابليت اطمينان و صداقت داشت (گائو و وو، 2010). عليرغم پيامدهاي منفي متعددي كه به تحريك درك شده در خريد آنلاين نسبت داده مي شود، تلاش تحقيقاتي كمي با هدف بررسي عوامل تعيين كننده ادراك تحريك در بين خريداران آنلاين انجام شده است.همانطور كه قبلاً مطرح شد، مصرف كنندگان عمدتاً به دليل تعاملات و تجربيات نامطلوب خود با محيط خريد، احساس تحريك را ايجاد مي كنند (Aaker & Bruzzone, 1985). در مقايسه، ادراك تحريك در خريد آنلاين از تعاملات ناخوشايند با وب سايت خريد ناشي مي شود. از آنجا كه رابط وب سايت به عنوان "فروشگاه آنلاين" عمل مي كند كه كاربران با طراحي سايت در اصفهان تعامل دارند و اولين برداشت هاي خود را در مورد فروشگاه مجازي يا فروشنده بر اساس آن ايجاد مي كنند.
برچسب: